Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Johanna Kanto 7 maj, 10:27
Hej.
Var det någon som fick med Sindras vattenflaska + hugemössa från träningen igår?
Cristina Grahn 10 jun, 06:57
Jag hörde att ni delade ut forbollsbyxorna igår 9 juni. Har någon sett ett par shorts med OG, dottern glömde de vid bänken efter träningen.
Annika Sjöwall 10 jun, 08:05
Det var bara Olivia som fick sina byxor då, men hon glömde dem, så jag la in dem i vårt förråd igen. Några shorts såg jag aldrig.
Cristina Grahn 10 jun, 12:45
Tack för förtydligandet! Jag trodde att fotbollsbyxorna syftade på fotbollsshortsen. Då är byxorna redan ordnade.